ثبت نام رایگان ارز دیجیتال لیبرا

برای دریافت رایگان ارز دیجیتال فیسبوک یا همان لیبرا بر روی لینک زیر کلیک کنید و طبق مراحل گفته شده ثبت نام را انجام دهید. پس از ثبت نام بصورت رایگان ۳ لیبرا دریافت کنید…

کلیک بر روی لینک ثبت نام ارز دیجیتال لیبرا جایگزین اصلی بیت کوین

گام اول:

پس از ورود به لینک ثبت نام لیبرا، با دو گزینه Sign In و Sign Up مواجه می شوید اگر قبلا در این سایت حساب دارید Sign In را انتخاب می کنید و اگر قصد دارید حساب جدیدی بسازید، گزینه Sign Up را انتخاب کنید.

نام کاربری را در کادر اول وارد کنید و در دو کادر بعدی یک رمز هشت رقمی را برای اکانت خود وارد کنید. سپس تیک قوانین را بزنید و در آخر برای عضویت بر روی Sign Up کلیک کنید.

ثبت نام رایگان ارز دیجیتال لیبرا

گام دوم:

در صفحه بعد از شما درخواست آدرس ایمیل می کند. ایمیل خود را وارد کرده و سپس بر روی Submit کلیک کنید.

ثبت نام رایگان ارز دیجیتال لیبرا

گام سوم:

پس از کلیک روی گزینه Submit دو دقیقه فرصت دارید تا ایمیل ارسالی از Libra را باز کرده و ایمیل خود را تایید کنید.

با مراجعه به آدرس ایمیلتان، ایمیل ارسالی از سمت لیبرا را باز کرده و بر روی Confirm کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود. (دقت کنید که تایید ایمیل الزامی است )

 ثبت نام ارز دیجیتال لیبرا جایگزین اصلی بیت کوین

گام چهارم:

پس از اینکه ایمیلتان تایید شد به داشبورد سایت لیبرا منتقل خواهید شد. تصویر زیر نمایی از قسمت کاربری لیبرا می باشد.

ثبت نام رایگان ارز دیجیتال لیبرا فیسبوک

گام پنجم:

برای دریافت رایگان Libra از دو راه می توانید استفاده کنید. بروی claim کلیک کنید و هر ۱ ساعت مقدار خاصی از ارز Libra را دریافت کنید و یا این که در قسمت Affiliate دوستان خود را به این ارز دعوت کنید و از ثبت نام آن ها لیبرا کسب کنید.




پروژه لیبرا یا همان ارز دیجیتال فیسبوک در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شد و جزئیات این پروژه به همراه گزارش عملکرد (وایت پیپر) آن بطور رسمی در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شد.

قرار بود لیبرا در اواخر سال ۲۰۱۹ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند، اما به دلیل نگرانی مقامات دولتی سراسر جهان از بی ثبات شدن اقتصاد دنیا، هنوز این اتفاق رخ نداده و فیس‌بوک در حال مذاکره با قانون‌گذاران است.

ارز دیجیتال فیس‌بوک خود را این‌گونه معرفی می‌کند: «یک ارز و زیرساخت جهانی برای میلیاردها نفر».

فیس‌بوک می‌خواهد با ارائه یک ارز دیجیتال جهانی که مبتنی بر فناوری بلاک چین است، نقل و انتقال پول به سراسر جهان را برای همه‌ی مردم دنیا فراهم کند، به طوری که این فرایند به سادگی ارسال یک ایمیل انجام شود.

این غول شبکه‌های اجتماعی قصد دارد تا این ارز دیجیتال را روی فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام راه‌اندازی کند که مجموع کاربران آن‌ها به بیش از ۲ میلیارد نفر می‌رسد.

به گفته فیس‌بوک، لیبرا توسط انجمنی متشکل از ۲۸ عضو پشتیبانی می‌شود که مدیریت آن بر عهده فیس‌بوک است.

اعضای این انجمن شامل شرکت‌های بزرگی از جمله ویزا کارت، مسترکارت، پی‌پال، ویزا، اوبر، لیفت، کوین‌بیس و … بودند که البته پی‌پل، ویزا، ای‌بی و مسترکارت به دلیل نگرانی از قانون‌گذاران، از این انجمن خارج شده‌اند و اکنون ۲۰ عضو اصلی در آن وجود دارد. این اعضا می‌توانند به بیش از ۱۰۰ نفر هم برسند.


فیس‌بوک اعلام کرده است که بطور کلی ۱.۷ میلیارد نفر در سراسر جهان از دسترسی به خدمات بانکی محرومند. یکی از اصلی‌ترین اهداف عرضه سکه لیبرا کمک کردن به این افراد است. در واقع هدف این پروژه، ایجاد یک اکوسیستم مالی است که می‌تواند میلیاردها نفر را به هم متصل کند.

برای بسیاری از مردم در سراسر جهان، حتی خدمات اولیه مالی هم در دسترس نیست. تقریبا نیمی از بزرگسالان در جهان حتی یک حساب بانکی ندارند. این رقم در کشورهای در حال توسعه بدتر و برای زنان نیز بدتر از مردان است.

ثبت نام رایگان ارز دیجیتال لیبرا