دریافت رایگان لیبرا Libra با استفاده از فاست uplibra و دریافت ۳ لیبرا  رایگان با ثبت نام و… پس باید بدانید که لیبرا Libra نوعی ارز مجازی یا دیجیتال است که پشتیبان آن ذخایر پولی غیرمجازی نظیر سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار دولتی است و یک شبکه نگهبان از آن محافظت می‌کند.

لیبرا Libra رایگان با فاست uplibra

لیبرا مشکوک به اسکم ولی ارزش تست را دارد

دوستان این سایت رو خیلی ها و خود فیسبوک هم تایید نکرده است ولی تعداد زیادی می گویند این یکی از ترفند های فیسبوک است و معتبر است خود سایت هم تاکید دارد که اسکم نیست.

فیسبوک اعلام کرده است که لیبرا یک زیرساخت مالی و یک ارز بین المللی است. به بیان دیگر ارز دیجیتال فیسبوک نوعی دارایی دیجیتالی است که توسط کمپانی فیسبوک در بستر بلاک چین ساخته شده است و در آن از تکنولوژی رمزنگاری بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال استفاده شده است.

اگر تا بحال با خرید بیت کوین سود نکردید مهم نیست زیرا فیسبوک یک شروع برای پول دار شدن به شما می‌دهد. پیشنهاد می کنم که به صورت رایگان حداقل لیبرا جمع کنید شاید روزی قیمت خوبی پیدا کند.

شما با استفاده از این سایت می توانید موقع ثبت نام بدون هیچ کاری ۳ دانه لیبرا دریافت کنید. همچنین راه های مانند کلایم کردن هر یک ساعت و زیرمجموعه گیری هم هستند که می توانید لیبرا بیشتر به صورت رایگان کسب کنید.

آموزش ثبت نام در سایت uplibra

برای ثبت نام لازم است که وارد این لینک شوید و پس از آن وارد اکانت فیسبوک خود شوید و بعد ایمیل خود را وارد و تایید کنید. با این کار شما ۳ لیبرا دریافت می کنید.

Wallet: موجودی کیف پول شما
Free Libra: دریافت لیبرا هر یک ساعت

www.mashadlan.com libra airdrop 1

Affiliate: زیرمجموعه گیری

www.mashadlan.com libra airdrop